მესამე დღე.
გავეცანით რა სტანდარტებს და მიზნებს მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები .
ვიმუშავეთ თემაზე ,,ჩემი პროექტის დაგეგმვა''. ჩვენს მიერ შერჩეულ პროექტის თემას შევურჩიეთ შესაბამისი სასწავლოსტანდარტები და ონდიკატორები.. აგრეთვე ვიფიქრეთ პროექტის ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებზე..
ვფიქრობ პროექტის გაკეთებას გარემოს დაცვაზე. სათაურით ,, გავუფრთხილდეთ გარემოს'' ვფიქრობ დღევანდეობაში გარემოს დაცვის პრობლემა ნამდვილად დგას, ამიტომაც ჩემს მოსწავლეებთან ერთად ვფიქრობ ამ პროექტზე მუშაობას..მინდა მოსწავლეებთან ერთად პასუხი გავცეთ ისეთ კითხვებს როგორიცაა:
1. როგორ ცვლის ადამიანის საქმიანობა გარემოს?
2. რისი გაკეთება შეგვიძლია ჩვენ , ყველას ერთად გარემოს დასაცავად?
ვიმუშავეთ თემაზე ,,ჩემი პროექტის დაგეგმვა''. ჩვენს მიერ შერჩეულ პროექტის თემას შევურჩიეთ შესაბამისი სასწავლოსტანდარტები და ონდიკატორები.. აგრეთვე ვიფიქრეთ პროექტის ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებზე..
ვფიქრობ პროექტის გაკეთებას გარემოს დაცვაზე. სათაურით ,, გავუფრთხილდეთ გარემოს'' ვფიქრობ დღევანდეობაში გარემოს დაცვის პრობლემა ნამდვილად დგას, ამიტომაც ჩემს მოსწავლეებთან ერთად ვფიქრობ ამ პროექტზე მუშაობას..მინდა მოსწავლეებთან ერთად პასუხი გავცეთ ისეთ კითხვებს როგორიცაა:
1. როგორ ცვლის ადამიანის საქმიანობა გარემოს?
2. რისი გაკეთება შეგვიძლია ჩვენ , ყველას ერთად გარემოს დასაცავად?
დღევანდელ დღეს ჩვენ ტრენიგზე გავიარეთ საკითხები, რომლებიც თქვნე დაგეხმარებათ უკეთ ჩამოაყალიბოთ პროექტის იდეა, და გაწეროთ პროცედურები, მიზნების ჩამოყალიბება ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია პროექტის განხორციელების დროს, ასევე მიმართულების მიცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. შემდეგში ეს დაგვეხმარება სწორად შევარჩიოთ შეფაების მეთოდები და სტრატეგიები.
ReplyDelete